2.2.19 nechce swapovat

Pátek Červen 22 09:20:28 CEST 2001

Zdeněk Mazanec píše:
> Pokud maji ty stroje dost pameti, tak na tom neni nic divneho. Na
> mych strojich (prevazne mandrake 7.2, 2.2.19-secure) mam pri
> podobnych uptimech taktez vyuzito nula swapu. Mix stroju mam podobny
> - - jen s tim, ze ide stroj mam jen jeden.
	Tak proč jako předtím swapuje moje jádro stejné verze, které je
přeloženo o dost úsporněji než to univerzální od RH? Byly nějaké podstatné
změny ve 2.2.19 (vm, vfs apod.)? RH ve verzi 2.2.19 ani moc patchů nemá.
(Pavle, LSD je od schválení protidrogového zákona mrtvé nebo se ještě někdy
bude doplňovat o nové dávky [jádra]? Ovládání je totiž fakt příjemnější než
třeba u linuxhq.)