LILO a WIN,WINNT,LINUX

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Červen 22 10:08:58 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Jun 21, 2001 at 03:54:58PM +0200, raven wrote:
> [...]

no jak ktery: Win95 (minimalne A verze) zatuhavaly ve chvili, kdy
se pokusily zapsat do MBR, protoze to bylo uz ve chvili, kdy jely
v grafice a BIOS se zbytecne snazil zobrazit na textovou
obrazovku hlaseni antiviraku ;-). Bud se dalo v te chvili dat 'y'
(jako ze je vse OK), nebo se muselo restartovat a vypnout to v
BIOS-u ;-)))

> nebude to tim, ze windoze nechodej do biosovyho int 13h? ;)

jak kdy... Pokud jedou v "rezimu slucitelnosti" (uzasny to nazev
;-)))), tak temer urcite jedou pres preruseni...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek