Jakou znacku disku - provoz

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Červen 22 12:59:27 CEST 2001

> A jeste k SCSI diskum: muj kamarad pracuje u firmy, ktera dodava
> IBM-ka. A tvrdil mi, ze IBM dodava do svych serveru jine disky,
> nez do svych diskovych poli. Obvykle jinak maji stejne papirove
> parametry (7,2k nebo 10k ot, velikost cache apod...). Oduvodnoval
> to vetsim chlazenim v polich apod...

Kamos zase rika, ze treba kdyz si koupis server od HP, kde jsou treba SCSI Barracudy,
tak je rozdil mezi nima a stejnejma SCSI Barracudama, co si koupis v krame. Pry delaj
tri tridy, podle poctu pouzitych nahradnich sektoru a ty co jsou v tech HPckach jsou
z tridy A, tedy bez pouzitejch nahradnich sektoru. My jsme si koupili pred rokem a
pul HP9000/A180 se dvema SCSI disky - 18 + 9GB a na fakture byla za ne neuveritelna
castka 70tis Kc. Treba bude pravda nekde tam.

Libor Chocholaty