Jakou znacku disku - provoz

Pátek Červen 22 13:57:15 CEST 2001

> <flamewar>
> Snad jeste poruchovejsi byly WD Caviar 850 (IDE). Seagate tenkrat prodaval

	Na WD Caviar 730MB mi nesahejte, ma davno odslouzeno a presto slape
(non-stop 3 roky, predtim kazdodenni aspon 2x spinup) jako hodinky
dodnes (a ze jiz ma i tech 8 let na vymlaceni lozisek za sebou...;-)))!

> u zakaznika. Od ty doby sem na WD nesah a da-li buh, tak to tak zustane.
> Coz mi pripomina zname problemy s chybnou implementaci ATA33 u WD.

	Kdyby jenom ATA33... - pro fajnsmejkry doporucuji prozkoumat par
tabulek u Hendrizxovych patchu, nebo primo u source jadra kolem UDMA...
- dozvite se mnoho zajimaveho, nejen o znacce Western, ale napr. hodne o
Maxtor, ale i IBM neni bez poskvrny apod.

PS: Kdyz dneska nekdo tvrdi, ze disk rady XY je spolehlivy, keca, proste
jen v ruce ma spolehlivy kus...

> </flamewar>

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno