Jakou znacku disku - provoz

Jiri 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Pátek Červen 22 11:45:58 CEST 2001

> uzka, ze se ani nehnul. Jinak, abych nebyl uplne OT, tak jsem odvaril uz 2
> WD Caviar 1.6 GB (nejporuchovejsi HDD vsech dob) + 1 WD Caviar 540 MB. Ted

<flamewar>
Snad jeste poruchovejsi byly WD Caviar 850 (IDE). Seagate tenkrat prodaval
nejaky 850ky 5400 rpms, zatimco ostatni IDE jely na 4500 rpms. WD se
pokousel konkurovat a primo v prodejne mi odesly 3 ze 4, ten 4. po 14 dnech
u zakaznika. Od ty doby sem na WD nesah a da-li buh, tak to tak zustane.
Coz mi pripomina zname problemy s chybnou implementaci ATA33 u WD.
</flamewar>

Jirka 'Eagle' Novak