novy disk, a prenos passwd & shadows

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Červen 22 14:27:30 CEST 2001

On Fri, 22 Jun 2001, Czepczor Oleg wrote:

> Preji hezky den.
>
> 1. Potrebuji nainstalovat RH7.1 na novy disk.
> 2. a prenest vse ze stareho disku RH5.2 na ten novy tak, aby nedoslo ke
> strate passwd a ostatnich prav a conf souboru atd....

	Zalezi, jak mnoho mate uzivatelu. Ja jsem to resil tak, ze jsem na
novem stroju pomoci adduser vytvoril znovu uzivatele a ze stareho shadow
jsem ji prekopiroval retezec s heslem do noveho shadow. V pripade, ze
jich mate hodne, muzte proste prekopirovat /home ze stareho pocitce do
noveho a prekopirovat /etc/passwd, /etc/shadow a /etc/group. Nicmene, zde
je potreba dat pozor na to, co v tech souborech je (zaznam tam ma treba i
mail, lp, daemon, ftp, irc atd. - jestli je na obou strojich instalovano
to same a zda to ma stejni ID).

> 3. a jeste dotaz - je v7.1 pripravene jadro pro 2 procesory   2x(200mmx)
> nebo si to musim zkompilovat sam. (uz jsem jadro kompiloval, ale nikdy
> mi nechodilo :o))

	RH neznam, ale u Debiana je potreba prekompilovat. Predpokladam,
ze v RH take.

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin PhD.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html