novy disk, a prenos passwd & shadows

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Červen 22 13:26:31 CEST 2001

Czepczor Oleg wrote:

> Preji hezky den.
>
> 1. Potrebuji nainstalovat RH7.1 na novy disk.
> 2. a prenest vse ze stareho disku RH5.2 na ten novy tak, aby nedoslo ke
> strate passwd a ostatnich prav a conf souboru atd....

Radky z /etc/passwd, shadow a group bude stacit prekopirovat
do stejnych souboru v novem systemu. Konfiguraky musite
prebrat sam. Domovske adresare staci zkopirovat.
Mozna do nich bude treba nakopirovat novy /etc/skel,
ale nejspis ne.

> 3. a jeste dotaz - je v7.1 pripravene jadro pro 2 procesory   2x(200mmx)

Myslim, ze ano. Balicek ma za svou verzi pripsano smp.

                               Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/