Nejde root

linux.cz confera honza.linuxconf na atlas.cz
Sobota Červen 23 01:03:44 CEST 2001

lcc> Dobrý den,

lcc> Pred casem se mi dostal jeden router.Je to 486DX-RH6.1(cartmen)
lcc> defaultne nainstalovan. Jak uz to byva nebylo mi receno
lcc> heslo ani zadne informace. Ok. Rebootnul jsem a pres lilo:Linux S jsem
lcc> se dostal do bashe. Zmenil jsem heslo. Otestoval a nic. Nejde se
lcc> lognout.Kdyz udelam dalsiho usera tak to jde v pohode ale jakmile
lcc> se jedna o roota tak nic. Na tom routru potrebuju zmenit
lcc> routovaci tabulku (tzn. odebrat polozku a pridat polozku). Jenze
lcc> pod normalnim userem to nejde ani kdyz ma GID 0 (tj. root) nastavit
lcc> cislo roota mu jde ale nejde se pres toho usera lognout.

OK uz jsem to rozjel. Nasel jsem upraveny demony a Login a do
securetty se musel pridat radek s "console".

Diky vsem za radu uz to funguje