apache-ssl a vice virtualnich https serveru

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Červen 24 12:03:22 CEST 2001

Hello Jaromir.

Sobota Cerven 23 2001 21:15, you wrote to me:

 JN> Tak me vysvetlete, proc mi to funguje :-)

Protoze jste napriklad ve svem browseru pri prvnim upozorneni, ze
certifikat je generovan pro jinou adresu, nez ze ktere prisel rekl, ze
to nevadi a tim uz to priste nerve.

Jste si jist, ze provozujete vice virtualnich hostu na jedine IP
adrese? Ma kazdy z tech hostu jinou domenu druhe urovne? domena1.cz a
domena2.cz? Zkuste si browser nastavit tak, aby vam zobrazoval
prijimane certifikaty.

Petr

... Jeeeee ten slon ma krasne usi, ja mu je asi ulomim.