LILO

Sgt. Pepper SgtPepper na quick.cz
Neděle Červen 24 11:41:00 CEST 2001

DD,

jsem win user bez znalosti prostredi takze dotaz je mozna uplne nesmyslny -
chtel bych jako druhy OS nainstalovat Linux (Corel) do Ext2 predformatovane
partition [/dev/hdc2]. Setup (ktery jsem si ale prepalil do jineho adresare
nez puvodni predloha takze ted nevim jestli je funkcni) mi vytvori bootovaci
disketu, ktera ale zamrzne s hlasenim Starting Linux...

Podle pravidla kdyz to nejde po dobrem tak to pujde jinak me napadlo, ze
distribuci na pripraveny disk proste zkopiruji a nasledne vytvorim
boot-record. Mohl by mi nekdo poradit, jestli je takto vubec mozne Linux
instalovat, respektive jak dostat distribuci do Ext2...
--

Petr Zavadil <SgtPepper na quick.cz>
PGP: http://web.quick.cz/SgtPepper/mypgpkey.asc

---