LILO

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červen 24 23:20:42 CEST 2001

On Sun, 24 Jun 2001, Sgt. Pepper wrote:

> DD,
>
> jsem win user bez znalosti prostredi takze dotaz je mozna uplne nesmyslny -
> chtel bych jako druhy OS nainstalovat Linux (Corel) do Ext2 predformatovane
> partition [/dev/hdc2]. Setup (ktery jsem si ale prepalil do jineho adresare
> nez puvodni predloha takze ted nevim jestli je funkcni) mi vytvori bootovaci
> disketu, ktera ale zamrzne s hlasenim Starting Linux...

Moc vám neporadím, corel linux nemám, když vyšel chtěl jsem ho skusit a
nepovedlo se (nerozeznal grafiku a textový mod instalátor nezná, aspoň
jsem ho nepřesvedčil).

Jinak corel odešel zase od linuxu pokud se nepletu.

Skusil bych nějaký jiný více rozšířený u nás kde najdete tím pádem i
podporu mezi více linuxáky, třeba RedHat, SuSe.

A pokud se chcete pouze podívat skuste winlinux, nacpe se normálně do FAT
a není třeba překopávat PC.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne