OT: prehrivani Pioneer DVD A05S ?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Červen 25 12:04:25 CEST 2001

Dobry den,
myslim ze lze rici ze DVD obecne docela "topi" (zkusenost s NEC 5700).
Pokud se vsak bojite, zkuste pridavne vetracky do 5 1/4 pozice (napr.
chaldice.cz, alzasoft.cz, urcite i dalsi ...), nevihodou je dalsi zdroj
hluku, coz u pracovni stanice muze vadit ...
Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com