OT: prehrivani Pioneer DVD A05S ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 25 17:56:53 CEST 2001

On Mon, 25 Jun 2001, Okrina Miroslav wrote:

> Zdravim, mam tuhle mechaniku 3 mesice doma, je fakt cool, je namontovana
> v midi skrini, pod ni jsou 3 pozice volne, nad ni hned plech skrine.
> Problem je ze se uvnitr desne hreje, Nechate v ni CD par minut,
> vutahnete ho a zjistite ze slusne pali, ale pri delsim pouzivani se
> teplota nestupnuje, ruka se da na cd udrzet ale na tvari uz je to skoro
> neprijemne, teplotu jsem nemeril. Otazka zni, proc se to tak hreje.
> Krome vrchu to ma ve skrini mista dost. Dokonce vrsek skrine je dost od
> te mechaniky zahraty, nerad bych prisel o media a jeste hur o mechaniku,
> [...]

Mám normální CD a pokud se s ní delší dobu čte tak taky topí, nahoře je
teplá a při vytažení CD je také dost teplé.
Podle mě je to odpadní teplo od motorku, a regulačních prvků.
Pokud se ta teplota nezvyšuje je to v pořádku.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne