jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Červen 25 12:07:32 CEST 2001

|to sa mylis z LPT ten je do 1.5 alebo do 3m a seriak ma strop nejakych
|10-15m

Upresnim:

LPT je do 15m, sam tu mam tiskarnu pripojenou 10m
to plati teda pro tiskarny.
Pri pouziti LPT na datove toky (externi disk,CD,ZIP)
pro dosazeni 300kByte/sec se pouziva kratky DOST dobry kabel.

RS232 s handshake ma take prakticky limit 15m,
protoze handshake signaly jsou vpodstate stavove jako u paralelniho
bez handshake signalu to muzes v pohode natahnout na 40-50m podle kabelu

akorat podle kvality ovladace (s pouzitim XON/XOFF) musis sundat
rychlost
(prakticky provozovano)

radek.karaffa na ct.cz