jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Červen 25 13:03:42 CEST 2001

> LPT je do 15m, sam tu mam tiskarnu pripojenou 10m
> to plati teda pro tiskarny.

> Pri pouziti LPT na datove toky (externi disk,CD,ZIP)
> pro dosazeni 300kByte/sec se pouziva kratky DOST dobry kabel.

testoval jsem ECP prenosy  (> 450kB/s) na kabelu 30m a chodilo to....
Kabel - obyc prodluzka na LPT (stinena alobalem) s adapterem na konverzi na
ECP kabel...

> RS232 s handshake ma take prakticky limit 15m,
> protoze handshake signaly jsou vpodstate stavove jako u paralelniho

LPT se od 232 lisi proudem jaky lze do vystupu dostat. Zkratovy proud RS232
je cca 1mA . Stare LPT (unidirectional, resene pomoci otevrenych kolektoru)
maji zkratovy proud 20-60mA. Novejsi LPT (tristavova logika) maji zkratovy
proud cca ~10mA

D. Toman