preklad jadra na RH7.1cz (chyba v loop.c?)

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Pondělí Červen 25 13:12:56 CEST 2001

Pokud nepouzivate nejake supr featury, ktere RedHat patchuje do standardnich
jader, tak vrele doporucuji kompilovat standardni jadro. Mnohokrat se mi uz
stalo, ze jadro dodavane od RH neslo s nekterymi zapnutymi volbami
zkompilovat, zatimco standardni jadro jsem s temi samymi volbami zkompiloval
naprosto bez problemu.
Nemam nic proti patchum do jadra, ale potom musi uzivatel pocitat s tim, ze
takto upravene zdrojaky nejsou vyzkouseny s ruznymi volbami (samozrejme na
svoje konfigurace to maji u RH vyladeno), standardni jadra se vetsinou
chovaji korektneji.
Takze pro kompilace radeji standardni jadra, vyhnete se pravdepodobne
takovymto problemum.

Zdenek D.

"Cyril Fischer" <fischerc na itam.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:3B371294.B884281E na itam.cas.cz...