novy disk, a prenos passwd & shadows

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pondělí Červen 25 21:45:48 CEST 2001

Miroslav Pragl wrote:

> no nevim, s kopirovanim uzivatleskych uctu s id<100 bych byl opatrnejsi a
> minimalne bych si je nejdriv porovnal se starymi.

Ja bych je nekopiroval vubec. Kdyz jsem prenasel
Slackware 3.2 - RH 6.2, tak jsem prekopiroval jen prislusne radky z jednoho
souboru do druheho. Taky jsem z toho mel obavu a ujistoval jsem se tady,
jestli je to O.K.

 Ja myslim, ze se z toho dela prilisna veda. Uzivatele a skupiny se prenesou
bez
problemu. Pak je treba porovnat konfiguracni soubory jednotlivych programu
a pripadne upravit. Jak uz bylo receno, neco je neporovnatelne a musi se
to udelat znovu. Na bind 4 -> 8,9 existuje nejaky script, ktery je std.
soucasti
bindu 8. Na prevod inetd -> xinetd asi taky neco bude, kdyz to RH vygeneruje
pri upgradu sam. Sendmail se musi prekopat. Je rozdil mezi 8.8.x a mezi
novejsimi.
Tady je lepe vyjit z default konfigurace. Az budou konkretni problemy (a budou
;-),
tak to chce se tady znovu ozvat.

                              Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky