Nejde root

linux.cz confera honza.linuxconf na atlas.cz
Úterý Červen 26 01:23:29 CEST 2001

Dobrý den,
23. června 2001, 9:53:47, napsal jste:

MF> upraveny demony a login? to ale vypada, ze vam ten stroj nekdo hacknul, ne?

Jo to ze je hacknuty mi bylo jasny uz od zacatku. Nastesti to nebyla
moje masina. Dostal jsem ji po jednom adminovy. Chtel jsem to
preinstalovat ale vedeni nechce. Prej to na to routovani staci.

Do pytle tohle je ta nejvetsi blbost pod sluncem.

I kdyz instalace by trvala hodne dlouho start trva presne 35 minut.
Coz je docela zahul. Nejvice to trva u "Finding module dependics"
Nevite nekdo co stim. Navic s tou masinou ten nerad nic zvlastniho
nedelal dokonce neuklizel logy. Mel na ni umistenej jenom redir.

HAVE A NICE DAY or NIGHT

H.