Nejde root

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Červen 26 08:58:12 CEST 2001

Dobry den,

On Sun, Jun 24, 2001 at 10:29:26PM +0200, linux.cz confera wrote:

> I kdyz instalace by trvala hodne dlouho start trva presne 35 minut.
> Coz je docela zahul. Nejvice to trva u "Finding module dependics"
> Nevite nekdo co stim. Navic s tou masinou ten nerad nic zvlastniho
> nedelal dokonce neuklizel logy. Mel na ni umistenej jenom redir.

zkuste si na jine masine rozjet Linux Router Project
(jednodisketova minidistribuce zamerena na routovani), nastavte
si na nem routovani tak, abyste tu disketu mohl dat do toho
pocitace a proste prebootovat. Boot LRP trva cca max. 5-10 min
(na hodne pomale masine), takze si toho vedeni ani nemusi
vsimnout ;-). Nechat hacknuty router: no, radeji bez komentare...
:-(((

> HAVE A NICE DAY or NIGHT

taktez ;-)

> H.