ASUS A7V

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Červen 26 19:37:34 CEST 2001

Stepan Roh wrote:

> Jestli se nepletu (kdyztak me opravte), tak cipset od AMD pouziva sice
> jiny North Bridge, ale stejny South Bridge, tj. slavny VIA686x, ktery
> zpusobuje problemy s IDE.

Podle recenze na
http://www.svethardware.cz/sh/sh1.nsf/0/5EC90E0BE36C86E8C12569310033B984
deska Asus A7V nepouziva cipset od AMD. Sam jsem na ni instaloval RedHat 6.2 a
musite si dat pozor, protoze vam tam naflaka jadro s kontrolou CPUid a to se s
TBirdem nesnese a jadro ponekud zpanikari. Musi se tam soupnout jadro pro
i386, nebo jiny prelozeny. Ja na to sel oklikou pres Slackware. :-)
Jinak to slape pekne. Obcas se zakousne konzole, ale neresil jsem to, jde to
resit pres telnet a nemel jsem cas si s tim hrat.

Libor Chocholaty