ASUS A7V

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Úterý Červen 26 22:02:17 CEST 2001

"Marek Dieze" <dieze na brn.pvt.cz> pise v diskusnim prispevku
news:3B38A021.90D9B97 na brn.pvt.cz...
> Dobry den,
> chtel bych se zeptat na zkusenosti s timto MaBo. V praci chci upgradovat
> PC (Duron/850,...) a o teto desce jsem uvazoval. Mam vsak obavy z VIA
> chipsetu. Nedavno se tu probiralo, ze je v nem chyba. Muze nekdo poslat
> postrehy z provozu, resp. typ na funkcni:-) MaBo treba s cipsetem od
> AMD. hardware.penguin.cz znam :-)

Trochu OOT postreh co se tyce DDR boardu s VIA KT266:

vrele doporucuji (jako skvely pomer cena-vykon), neobjevil jsem zadne chyby,
naprosto stabilni reseni, vyborna pretaktovatelnost, jedna se o absolutne
jiny southbridge nez maji reseni s KT133A a AMD760

konkretni zkusenosti: Soltek 75DRV za vybornou cenu kolem 4800,- bez DPH

Sbohem moje vecne problemy s KT133A (Abit KT7A, MSI K7T Turbo a Soltek
75KAV)...

Martin Kokes