Nejde root

linux.cz confera honza.linuxconf na atlas.cz
Úterý Červen 26 20:00:30 CEST 2001

Hi

PŠ> Co to je za šrot? I 486ka startuje rychleji i s RH6.2 i s šuntem win95.
Tohle je prave 486 8MB ram

vazne nad tim premyslim.

Mno ja zato nemuzu. Ale nejsem jedinej admin. Kamos rikal ze uz
narazil na adminy kteri kaslou na to aby preinstalovaly hacknutou
masinu.

PŠ> Nebo bych to nechal tak a od vedení si nechal písemně potvrdit že trvám na
PŠ> přeinstalování mašiny z důvodu napadení a až ten co ji napadl zhodí celou
PŠ> síť tak budu z obliga, a vedení ať si potom rve vlasy z hlavy jaké škody
PŠ> nastanou když to bude týden mimo provoz než se vše opraví.

To je moje varianta cislo dva. Ale oni se umodreli a bude se
kupovat uplne nova masina a zni pak udelam router.

PŠ> Buďto budu spravovat počítače tak jak uznám já, jako odborník, nebo
PŠ> odmítám nést odpovědnost za strátu data chod počítače.

 Jo to je taky muj nazor. Podle nich to bude v budoucnu vypadat asi
 takto:
 Admin se nebude muset moc starat o svy servery. Misto toho na
 webowskou stranku serveru prida odkaz : "Pokud jste hacker nebo
 mate zly umysl kliknete". Mno a hackerovy nabehne stranka kde
 mu bude receno: "hackuj si jak chces hlavne nenic zadny data
 a nemen me moji konfiguraci. Dekuji vas Admin" :)

 Asi tak nejak.

 H.