Nejde root

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 26 18:28:39 CEST 2001

On Tue, 26 Jun 2001, Jan Marek wrote:

> Dobry den,
>
> On Sun, Jun 24, 2001 at 10:29:26PM +0200, linux.cz confera wrote:
> >
> I kdyz instalace by trvala hodne dlouho start trva presne 35 minut.

Co to je za šrot? I 486ka startuje rychleji i s RH6.2 i s šuntem win95.

Pokud je tam dost ram pro jádro, skusil bych zrušit moduly a vrazit je
přímo do jádra a moduly uplně zrušit.

> zkuste si na jine masine rozjet Linux Router Project
> (jednodisketova minidistribuce zamerena na routovani), nastavte
> si na nem routovani tak, abyste tu disketu mohl dat do toho
> pocitace a proste prebootovat. Boot LRP trva cca max. 5-10 min
> (na hodne pomale masine), takze si toho vedeni ani nemusi
> vsimnout ;-). Nechat hacknuty router: no, radeji bez komentare...
> :-(((

Nebo bych to nechal tak a od vedení si nechal písemně potvrdit že trvám na
přeinstalování mašiny z důvodu napadení a až ten co ji napadl zhodí celou
síť tak budu z obliga, a vedení ať si potom rve vlasy z hlavy jaké škody
nastanou když to bude týden mimo provoz než se vše opraví.

Buďto budu spravovat počítače tak jak uznám já, jako odborník, nebo
odmítám nést odpovědnost za strátu data chod počítače.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne