Zahadne umrti CRONU a nastaveni samby.

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Úterý Červen 26 22:05:42 CEST 2001

Ahoj Vsem,
dneska jsem zaznamenal zajimavy ukaz:

umrel cron, jako by se ukoncil, ale nenechal po sobe zadnou zpravu ani v
messages, ani v cronlogu.
System je RH 6.1 CZ, jadro 2.2.18, krome jadra a fetchmailu je vse
original z distribuce. Krome standartnich uloh se pousti akorat 5 min
fetchmail ze serveru ktery stahuje postu do baraku. Pocitac je Pentium
200/128MB Ram. Otazka: slysel jsem, ze linux ma prostredek, jak hlidat,
zda proces zije ( a pripadne jej spustit ), ale nemuzu si vzpomenout,
jak se jmenuje ?

Druhy dotaz:
jak nastavit sambu ( 2.0.7 ), potazmo Win NT tak, aby chodily spravne
sdilene aplikace. Stanice s Win 95 chodi bez prenastaveni. Stanice NT mi
zamknou datobvou tabulku vyhradnim pristupem ( deny all), takze se k ni
nikdo nedostane. Vim, ze tohle tema tu nekdy bylo, ale v archivu jsem
nenasel reseni. Zkousel jsem i .reg soubor z distribuce, ale jednak je v
nem chyba ze ho NT 4 Neberou ( DormantLocking tusim ) a jednak mi stejne
nepomohl.

Diky Vasek