OFFTOPIC: Apache a 2503 bug

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Středa Červen 27 21:31:57 CEST 2001

Hi

MK> Asy to bude tym, ze ty zeny to nechtejy ryct :-)

viz. konec majliku. 0% czech

MK> Aktualni exploity dostupne na Internetu jsou obvykle pozmenene tak, aby
MK> nefungovaly ("ochrana" proti BFU a script kiddies).

to je docela mozny.

MK> Take je mozne, ze se chyba skutecne projevuje jen pri specialnim nastaveni
MK> Apache. Ja bych veril jeho autorum a upgradoval.

Podle vseho jo to u apachu ktery maji nastaveni zobrazeni obsahu
adresare. A navic v hlavnim adresaru musi byt index.html

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i