OT: prehrivani Pioneer DVD A05S ?

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Středa Červen 27 10:44:17 CEST 2001

Petr Šobáň wrote:

> Mám normální CD a pokud se s ní delší dobu čte tak taky topí, nahoře je
> teplá a při vytažení CD je také dost teplé.
> Podle mě je to odpadní teplo od motorku, a regulačních prvků.
> Pokud se ta teplota nezvyšuje je to v pořádku.
>

> --
> /----------------------------------------\
> |            Petr Šobáň                  |
> |            Ostrava                     |
> |----------------------------------------|
> |    e-mail soban na centrum.cz             |
> \----------------------------------------/

No zda se, ze je to normalni, kdyz je mechanika v klidu, tak se medium
nehreje vubec, vidim to opravdu na to odpadni teplo. Pri provozu se
teplota docla rychle vyhoupne na urcitou podle me vysokou hodnotu, ale
pak se uz nemeni. U DVD mechanik je to pry celkem bezne. DVD to cte 12x
(jestli se nemylim) a to uz je celkem maso. Kdyby mel nekdo stejnou
mechaniku, dejte vedet.

Jinak dik
s pozdravem

--