OFFTOPIC: Apache a 2503 bug

Středa Červen 27 13:28:43 CEST 2001

On Tue, 26 Jun 2001, linux.cz confera wrote:

> V jedno clanku uvadeli ze server musi byt nejak nastaveny
> ale nerekly jak. Jsem zmatenej a prosim o pomoc.

Asy to bude tym, ze ty zeny to nechtejy ryct :-)

Aktualni exploity dostupne na Internetu jsou obvykle pozmenene tak, aby
nefungovaly ("ochrana" proti BFU a script kiddies).

Take je mozne, ze se chyba skutecne projevuje jen pri specialnim nastaveni
Apache. Ja bych veril jeho autorum a upgradoval.

--
                        Milan Kerslager