VMware - pripojeni disku

Středa Červen 27 15:55:14 CEST 2001

On Tue, 26 Jun 2001, Jan Povolny wrote:

> Bohuzel se mi to nejak nedari zprovoznit, pripojil jsem zarizeni /dev/hda3
> (FAT32) jako raw disk, pri startu vmware mi nabihaji v biosu oba disku, ale
> pod Windows pak vidim jen jeden. Take stavove ikony vpravo dole jsou dve,
> ale pod Windows ten druhy disk proste neni.

Pokud udelate raw disk primo z /dev/hda3 (a pokud si VMware neco takove
vubec necha libit), pak Wokna vidi disk, ktery nema zadne partisny, a jsou
z toho zmatene. Musite udelat raw disk z /dev/hda a rict, ktere partisny
maji byt videt (nebo udelat plain disk a /dev/hda3 do nej dat jako jednu
z casti).

Pokud to s tim raw diskem delate dobre, tak jeste muze byt problem v tom,
ze Wokna neprenesou pred srdce, ze je to primarni partisna. V tom pripade
by asi pomohl jen sikovne vyrobeny plain disk.

Jinak nedoporucuji virtualni disky moc mnozit, kdyz jsem chtel pouzivat
zaroven asi asi tri, tak Windows (byla to verze 95, ale pochybuji, ze to
by to od te doby moc vylepsili) zacala bolet hlava a blbnuly vic nez
obvykle (uz si presne nepamatuju, co vyvadely, ale nebylo to nic
hezkeho). :P