VMware - pripojeni disku

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Středa Červen 27 18:59:21 CEST 2001

Pavel Kankovsky wrote:

> Pokud udelate raw disk primo z /dev/hda3 (a pokud si VMware neco takove
> vubec necha libit), pak Wokna vidi disk, ktery nema zadne partisny, a jsou
> z toho zmatene. Musite udelat raw disk z /dev/hda a rict, ktere partisny
> maji byt videt (nebo udelat plain disk a /dev/hda3 do nej dat jako jednu
> z casti).

*** Ano, tohle zabralo, delal jsem presne tu chybu, kterou jste zminil v
uvodu, ted to jiz dela presne to co chci.

Mam jeste jeden dotaz. Drive jsem pouzival zvukovku, ktera mela standardne
ovladace v jadre, po zadani device /dev/dsp pak pracovala bez problemu i ve
vmware.

Nyni mam zk, pro kterou jsem nucen pouzivat ALSA drivery, ktere ale
pouzivaji hned nekolik devices. Zkousel jsem zadat podle helpu spravne
pcmC0D0, ale ja sam tam mam tyto zarizeni dve (pcmC0D0p,pcmC0D0c), pri
jednom to nedela nic a pri druhem to rve, ze uz je pouzivane, ikdyz nic
neprehlavam, ale to ma asi na svedomi nejaky modul v KDE. Kazdopadne vmware
je ignoruje oba.

Nemate nekdo vice zkusenosti?

Jan Povolny