nefungující :help ve vimu

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červen 27 16:40:08 CEST 2001

Dobrý den,

na potato mám vim nainstalován takto:

xkolaja na aurora(pts/30):/mnt/scsi-1/home1/xkolaja$ dpkg -l '*vim*'
Požadované=Neznámé/Instalovat/Odinstalovat/Odstranit/Nechat
| Stav=Ne/Instalován/Konfigurační soubory/Rozbalen/Nezkonfigurován/Nekompletní
| instalace
|/ Chyba?=(nic)/Nechat/Nutná přeinstalace/X=oba problémy (Stav,Chyba: velké písmeno=chyba)
+++-==============-==============-============================================
pn  jvim-canna     <žádná>        (popis není k dispozici)
pn  jvim-doc       <žádná>        (popis není k dispozici)
ii  vim            5.6.070-1      Vi IMproved - enhanced vi editor
pn  vim-gtk        <žádná>        (popis není k dispozici)
pn  vim-perl       <žádná>        (popis není k dispozici)
pn  vim-python     <žádná>        (popis není k dispozici)
ii  vim-rt         5.6.070-1      Vi IMproved - runtime support files
pn  vim-tcl        <žádná>        (popis není k dispozici)
pn  vim-tiny       <žádná>        (popis není k dispozici)
un  vim-tty        <žádná>        (popis není k dispozici)
xkolaja na aurora(pts/30):/mnt/scsi-1/home1/xkolaja$

vim mi při :help zobrazí jen:

Sorry, help file "/usr/share/vim/vim56/doc/help.txt" not found
Press RETURN or enter command to continue

V /usr/share/vim/vim56/doc/ jsou všechny helpy zagzipované, takže
/usr/share/vim/vim56/doc/help.txt tam doopravdy není a je tam
/usr/share/vim/vim56/doc/help.txt.gz

Je chyba v balíku, nebo dělám někde chybu já?

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I'm hanging up like a spider blowing in the wind."       -- Alice Cooper
* Petice za otevřené elektronické formáty a programy                     *
*                                            http://www.linux.cz/petice/ *