nefungující :help ve vimu

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červen 27 19:36:20 CEST 2001

On Wed, Jun 27, 2001 at 05:07:07PM +0200, Petr Cech wrote:

> spis ve vas. umisteni help souboru je dano v /etc/vimrc. obcas je dobre se
> podivat, co noveho konfigurak obsahuje a opravit to. melo by tam byt asi
> tohle
> set helpfile=$VIMRUNTIME/doc/help.txt.gz

Opravil jsem to a už to funguje. Díky.

> 				Petr Cech

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Všechny dívky jsou krásný, milý. A hvězdy mají v očích."
       -- Aleš Brichta
* Petice za otevřené elektronické formáty a programy                     *
*                                            http://www.linux.cz/petice/ *