Re: prosím o rychlou pomoc

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Červen 27 21:26:25 CEST 2001

SM> Problem se vyskytl pri instalaci RedHot Linux 7.1 Publisher´s edition, ktery byl vlozen do magazinu CHIP 7/2001.

Skutecne RedHot?  :-))

> [...]
SM> se vybere cestina, poté klávesnice LATIN-CZ2, nyni je dotaz instalocniho programu: Kde jsou umisteny obrazy Systemu RedHat, jelikoz mam system na CD vyberu instalovat z lokalniho CD a za cvíli
SM> napise instalacni program, ze na vsech lokálních CD systém RedHat neni. Proto Vás prosím, aby jste mi poskytli radu, jak dale pokracovat v instalaci systemu. A take se domnivam, ze tento
SM> instalacni rezim je textovy a poradte mi prosim jak prejit na graficky.

Ne, ten instalacni mod je skutecne graficky. Do grafiky by to melo
skocit az po vyberu tech vami uvedenych veci (tj. jazyk, klavesnice,
instalacni medium).

Problemy bych videl mozna na trech mistech:
(1) bud se se k mechanice nezna instalace (ale to by bylo hodne divny
kdyz z ni bootujete)
(2) problem je v CD
(3) nejaky zly duch v pocitaci

Na ty prvni dva pripady by mohlo pomoci nabootovat z diskety (ta by
mela byt na CD). Alespon me to vzdycky pomohlo.

No a na treti pripad snad jedine exorcista.

Zdravi
Tomas