prosím o rychlou pomoc

Čtvrtek Červen 28 08:04:57 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, Simek Martin wrote:

> [...]
> ktery byl vlozen do magazinu CHIP 7/2001.  Jedna se o problem, kdyz se
> bootuje z CD a potvrdíse přechod do graficného modu klávesou ENTER, po
> stisknuti se objevi modra obrazovka, ne ktere je napsano Vitejte pri
> instalaci RedHat..., nyní se vybere cestina, poté klávesnice
> LATIN-CZ2, nyni je dotaz instalocniho programu: Kde jsou umisteny
> obrazy Systemu RedHat, jelikoz mam system na CD vyberu instalovat z
> lokalniho CD a za cvíli napise instalacni program, ze na vsech
> lokálních CD systém RedHat neni. Proto Vás prosím, aby jste mi

To CD je spatne vypalene, chybi na nem k koreni soubor zacinajici teckou
(standardni skryty soubor v Unixu), ktery identifikuje CD. Pres vikend
udelam 'zaplatu', ktera by to mela opravit.

Chyba zpusobena 'prepalenim' CD v prostredi Windows, ktere takove soubory
nesnaseji (stejne jako soubory ci adresare, ktere konci teckou).

--
                        Milan Kerslager