RH 7.1 a neodhlaseny uzivatel

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Červen 27 23:00:11 CEST 2001

Dobry den!

    Tak jsem zkoumal problemy s uzivatelem, ktery se mi
vypisuje pres finger i pri jeho odhlaseni.
    Zjistil jsem, ze vina bude na strane KDE. Pokud se spusti
KDE, tak se v systemu objevi jeste jeden uzivatel
na tty pts/0, po ukonceni KDE tam tento uzivatel
zustava a ma Idle priblizne 177d.
    Neco ho z /var/run/utmp spatne odregistruje. Tak,
a ted, co s tim?
    Treba Gnome si po spusteni zadneho dalsiho uzivatele
neprihlasuje a vse probiha korektne.

                     Miroslav Lednicky

P.S.: Neprijemnych efektu pri shazovani Xserveru pres KDM
jsem se zbavil upravou /etc/inittab. Z radku:

x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon

jsem smazal -nodaemon. K cemu to vlastne je?

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky