mtools a floppyd

Juraj Vaclavik vaclavik na skoda-ujp.cz
Čtvrtek Červen 28 07:38:52 CEST 2001

Dobry den,
mam stanici, ktera spousti vzdaleny windowmanager (X -query server) a
potrebuji na ni rozumne jednoduchym zpusobem zprovoznit (jeji vlastni)
disketovou mechaniku. Rozumne se mi tedy jevi mtools -floppyd a MToolsFM.

na dane stanici spustim server:

floppyd -d

Potom na serveru zkusim:

floppy_installtest stanice:0

a vrati se to do promptu. Asi je to v poradku, protoze pokud napisu neco jineho, vrati chybu.
Uzivateli vytvorim .mtoolsrc obsahujici:

drive x: file="$DISPLAY" remote

zkusil jsem i upravit /etc/mtools.conf vlozenim radku:

drive l: file="$DISPLAY" remote

a ted pokud dam (na serveru)

mdir a:
zobrazi obsah diskety v serveru (nepotrebuji)

mdir x:
floppyd_io: Přístup odmítnut
init X: could not read boot sector
Cannot initialize 'X:'

mdir l:
floppyd_io: Přístup odmítnut

Tak tedy jako root
mdir i:
Drive 'I:' not supported
Cannot initialize 'I:'

Tedy zrejme sice floppyd bezi, ale proc mdir nevrati obsah diskety?
Pokud to nekdo znate, nebo pokud znate jinou cestu, prosim poradte.

Dekuji

Juraj Václavík
ŠKODA - ÚJP, Praha, a.s.