mtools a floppyd

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Červen 28 16:23:30 CEST 2001

Juraj Vaclavik wrote:

> Dobry den,
> mam stanici, ktera spousti vzdaleny windowmanager (X -query server) a
> potrebuji na ni rozumne jednoduchym zpusobem zprovoznit (jeji vlastni)
> disketovou mechaniku. Rozumne se mi tedy jevi mtools -floppyd a MToolsFM.

[..]

> mdir x:
> floppyd_io: Přístup odmítnut
> init X: could not read boot sector
> Cannot initialize 'X:'
>
> mdir l:
> floppyd_io: Přístup odmítnut
>
> Tak tedy jako root
> mdir i:
> Drive 'I:' not supported
> Cannot initialize 'I:'
>
> Tedy zrejme sice floppyd bezi, ale proc mdir nevrati obsah diskety?
> Pokud to nekdo znate, nebo pokud znate jinou cestu, prosim poradte.

Za predpokladu, ze mate vporadku konfiguraky mtools, fstab a prava na
devices,
se zamerte na Xcookies.

Je potreba, aby na lokalni stanici s floppynou i na pocitaci, kde bezi
aplikace
byly stejne cookies v .Xauthority. Nejlepe, kdyz si nejakou vyrobite sam
"aplikserver.firma.cz:0 MIT-MAGIC-COOKIE-1
12345678901234567890123456789012"
a pro ucely testovani ji vsude pridate prikazem 'xauth add
_radek_nahore_'

Pak by Vam to melo pro zacatek fungovat a uvidite co dal.

pk