VMware - pripojeni disku

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 28 10:40:39 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Jun 27, 2001 at 06:59:21PM +0200, Jan Povolny wrote:
> Mam jeste jeden dotaz. Drive jsem pouzival zvukovku, ktera mela standardne
> ovladace v jadre, po zadani device /dev/dsp pak pracovala bez problemu i ve
> vmware.
>
> Nyni mam zk, pro kterou jsem nucen pouzivat ALSA drivery, ktere ale
> pouzivaji hned nekolik devices. Zkousel jsem zadat podle helpu spravne
> pcmC0D0, ale ja sam tam mam tyto zarizeni dve (pcmC0D0p,pcmC0D0c), pri
> jednom to nedela nic a pri druhem to rve, ze uz je pouzivane, ikdyz nic
> neprehlavam, ale to ma asi na svedomi nejaky modul v KDE. Kazdopadne vmware
> je ignoruje oba.

u ALSA driveru je mozno zapnout emulaci OSS, kdy by se melo vse
chovat, jako kdybyste pouzival ovladace z kernelu. Zkousel jste
tuto eventualitu? Navic, v baliku alsa-drivers-x.x.x je skript
snddevices, ktery vytvori potrebne soubory v /dev...

> Nemate nekdo vice zkusenosti?

ALSA drivery pouzivam vyhradne a zcela bezne, zatim jsem v
podstate nenarazil na problem, snad krome programu linphone:
udajne se mirne prekopalo rozhrani ALSA knihoven a program
linphone pouziva starsi verzi...

> Jan Povolny

Zdravi
Honza Marek