prosím o rychlou pomoc

Petr Titera Petr.Titera na army.cz
Čtvrtek Červen 28 10:51:15 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

>To CD je spatne vypalene, chybi na nem k koreni soubor zacinajici teckou
>(standardni skryty soubor v Unixu), ktery identifikuje CD. Pres vikend
>udelam 'zaplatu', ktera by to mela opravit.
>
>Chyba zpusobena 'prepalenim' CD v prostredi Windows, ktere takove soubory
>nesnaseji (stejne jako soubory ci adresare, ktere konci teckou).

No bylo to sice prepalovane ve windows, ale chyba je v necem jinem
(soubor .disc1-i386 tam existuje)

Problem je v tom, ze na disku neni pro ulozeni dlouhych nazvu pouzito
RockRidge Extension, ale Joliet. No a jadro ktere se spousti pri
instalaci nema podporu tohoto rozsireni. Na to pujde napsat zaplato
pouze ve stylu nove bootovaci diskety.

Vitej mezi nami pivni tacku.

A to vsechno kvuli 30 kB dlouhemu dokumentu ve Wordu ....