jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 28 11:45:40 CEST 2001

On Thu, 28 Jun 2001, [windows-1250] Marek Olšavský wrote:

> Konecne to nekdo rekl. Pravda je, ze jsem daval za znackovy 3COMky 300 Kc a
> nejaky prachy za T-cka, terminatory, konektory a kabely. Packet (jakozto
> radioamater) taky pouzivam a svete div se, pres zvukarnu!! Mam na to
> vyhrazenou plečku, na ktere jede freeDOS a Graphics Packet. Je tam pouze 545
> MB HDD, takze mi neradte, at tam narvu LINUX!!!! Zkousel jsem, ale 486 s 8
> MB RAM nejni to prave orechove.

Proc ne Linux? Ja jsem provozoval Linux na 420 MB HDD, mel jsem tam X,
KDE, gcc a klidne jsem na tom mimo jine kompiloval kernel. Jeste byl na
tom disku swap. 8 MB RAM neni zrovna nejvic, ale zrovna se na tokovy stroj
chystam Linux nainstalovat :-)

J.G.