PC486 + linux Re: jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 21:45:36 CEST 2001

On Thu, 28 Jun 2001, Gratz Jaroslav wrote:

> Proc ne Linux? Ja jsem provozoval Linux na 420 MB HDD, mel jsem tam X,
> KDE, gcc a klidne jsem na tom mimo jine kompiloval kernel. Jeste byl na
> tom disku swap. 8 MB RAM neni zrovna nejvic, ale zrovna se na tokovy stroj
> chystam Linux nainstalovat :-)

Já mám linux na 486DX4 120Mhz + 32M ram + 1,2G HD, ale do nedávna jsem tam
měl pouze 120M hardisk. Samozřejmě nemám tam žádné Xka i když i tady běží.

> J.G.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne