jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Čtvrtek Červen 28 11:56:54 CEST 2001

>Proc ne Linux? Ja jsem provozoval Linux na 420 MB HDD, mel jsem tam X,
>KDE, gcc a klidne jsem na tom mimo jine kompiloval kernel. Jeste byl na
>tom disku swap. 8 MB RAM neni zrovna nejvic, ale zrovna se na tokovy stroj
>chystam Linux nainstalovat :-)
>
>J.G.

Tak mi ukazte jeden rozumny duvod, proc reinstalovat spolehlivy system.
Netvrdim, ze by se to tam neveslo, ale zase na druhou stranu se preci jenom
zivim jako ucitel a programator a Vy znate neco linejsiho, nez jsou
programatori? Ani nevim, co je potreba k rozchozeni packet radia pod linuxem
(prez zvukarnu, protoze modem kupovat zatim nehodlam) a jestli existuje neco
tak prijemneho, jako je Graphics Packet pod DOSem.