jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Červen 28 12:08:53 CEST 2001

> Tak mi ukazte jeden rozumny duvod, proc reinstalovat spolehlivy
> system. Netvrdim, ze by se to tam neveslo, ale zase na druhou stranu
> se preci jenom zivim jako ucitel a programator a Vy znate neco
> linejsiho, nez jsou programatori?

Ano mna :)

> Ani nevim, co je potreba k rozchozeni packet radia pod linuxem
> (prez zvukarnu, protoze modem kupovat zatim nehodlam) a jestli
> existuje neco tak prijemneho, jako je Graphics Packet pod DOSem.

no xpr je fain a nic moc netreba len nevlastnim ziaden dobry paket
terminal pod konzolu :(

Co treba? minimalny system + x25 veci (najnovise 3 balicky ale aj to sa
da orezat) na jadro z podporou. zbitok je brnkacka.

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa za nas nemusel hanbit.