Program na 'rizene' pripojeni k internetu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Červen 28 11:59:43 CEST 2001

Dne čt 28. červen 2001 11:49 jste napsal(a):
> Ahoj,
>
> resim ted situaci, kdy potrebuji pripojit malou lokalni sit pres jeden
> modem k internetu.
> Nabizi se pouzit pppd s volbou demand, ale to se mi nelibi. Radej bych mel
> vsechno naprosto pod kontrolou. Napr. proto, ze casto clovek dostane spam,
> ktery taha obrazky z internetu a nechci, aby se pri otevreni mejlu
> automaticky spustilo pripojeni k netu (pocitace jsou s Windowsy).
> Moje vize je asi nasledujici.
> Pocitac s Linuxem a modemem a nainstalovanym pppd (bez demand). Pak nejaky
> [...]
Takovy navrh:
udelat jednoduch cgi script, ktery v danem adresari mi vytvori soubor
pripadne s nejakou identifikaci stanice. Jeste druhy script, ktery mi soubor
smazne. Oba volat pres apache.
Pak jeste jiny script (demon) ktery bude kazdou minutu kontrolovat stav
adresare, pokud tam neco najde vytoci, pokud tam nic nebude zavesi.

Ale jsem si 100% jist, ze uzivatele za sebou nebudou uklizet, tj linka vam
pojede dost casto, dost dlouho.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo