Program na 'rizene' pripojeni k internetu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Červen 28 12:11:01 CEST 2001

> Takovy navrh:
> udelat jednoduch cgi script, ktery v danem adresari mi vytvori soubor
> pripadne s nejakou identifikaci stanice. Jeste druhy script, ktery mi
soubor
> smazne. Oba volat pres apache.
> Pak jeste jiny script (demon) ktery bude kazdou minutu kontrolovat stav
> adresare, pokud tam neco najde vytoci, pokud tam nic nebude zavesi.

Zajimave reseni, neprijde mi uplne ciste, ale zato jednoduche.

> Ale jsem si 100% jist, ze uzivatele za sebou nebudou uklizet, tj linka vam
> pojede dost casto, dost dlouho.

Na to jsem taky myslel. Asi bych to resil tak, ze demon prijimajici
pozadavky na spojeni by logoval cas mezi pozadavkem na spojeni a odpojeni od
jedne stanice. A uzivatel neshazujici "svoje" spojeni (dlouha doba
pripojeni) by byl servan (ehm, chtel jsem rict upozornen).
Lidi, kteri by tento system pouzivali by bylo jen par (max. pet), takze
verim tomu, ze bych je dokazal vychovat :-)

S pozdravem Zdenek Bohm