jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Červen 28 13:07:57 CEST 2001

Marek Blasko wrote:

> Ano mna :)

Kdybych nebyl tak liny, tak to sem napisu. :-)

> no xpr je fain a nic moc netreba len nevlastnim ziaden dobry paket

Xpr od Petra OK2PID? To je hodne historicka aplikace. Pamatuji, ze
jsem to kdysi mel na OK0NMG gejtu na ftp a stahoval to zurive celej
svet. To je snad vic nez 6 let zpet. :-)

> terminal pod konzolu :(

Pro konzolu TNT, pouzival jsem nekolik let k maximalni spokojenosti.
Napsal to Mark DL4YBG: http://home.snafu.de/wahlm/

	Majkl OK2XDP