Linux na 1xFD

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 28 13:23:32 CEST 2001

On 28/06/2001, Tokos Mario wrote:

> Chtel bych znat nejaky osvedceny postup jak vytvorit samostatny Linux
> na jednu disketu. Chtel bych na te diskete JADRO + INITRD + UTILs
> Poradte mi s jakymi parametry compilovat jadro a jak vlastne udelat
> ten INIT.

Jadro si zkompilujte s parametry, ktere budete potrebovat :)
Jinak zkuste treba http://www.geocities.com/hugorabson/mindi_linux.html
nebo http://www.croftj.net/~fawcett/yard/

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka