Linux na 1xFD

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červen 29 20:21:20 CEST 2001

doufam, ze mne neposlete do /dev/null , ale hledam disketovou minidistro,
ktera umi telefonicke pripojeni pomoci pppd a je pokud mozno postavena na
kernelu 2.0. zkousel jsem hledat a nasel jsem pouze looplinux, ale nejsem
si jist, ze je to to prave, zatim jsem to nevyzkousel - na uvodni strance
tohoto projektu bylo napsano: toto je minidistribuce looplinuxu ... a o
pet radek nize bylo napsano: zde se nenachazi zadna distribuce linuxu, pro
beh potrebujete slackware verze XX...

diky

Vanous
Petr Vanek