Linux na 1xFD

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Čtvrtek Červen 28 12:15:57 CEST 2001

<FLAME>
Hmmm, a co po nas vlastne chcete? Abychom Vam prelozili Bootdisk-HOWTO?
Delat praci, ktera uz byla mnohokrat udelana, me osobne prijde jako
pekna blbost. Nemyslim tim vlastni delani diskety, to muze byt velmi
kvalitni cviceni. BTW, nedostal jste to cirou nahodou za ukol? Me
doporuceni zni - nejdriv se s tim Linuxem naucte trochu zachazet,
prectete si dokumentaci, trochu se snazte - a pak, kdyz uz to nepujde,
se ptejte. A take existuje uz spousta podobnych veci hotovych, staci
trochu hledat (freshmeat apod).
</FLAME>

RTFM!

:-[

Tokos Mario wrote:

> Chtel bych znat nejaky osvedceny postup jak vytvorit samostatny Linux na
> jednu disketu. Chtel bych na te diskete JADRO + INITRD + UTILs
> Poradte mi s jakymi parametry compilovat jadro a jak vlastne udelat ten
> INIT.
>
> Dekuji vsem co mi neodpovi RTFM ;-))
>
>                                              Tokos Mario, MTi

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/