Linux na 1xFD

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 28 12:30:22 CEST 2001

On Thu, Jun 28, 2001 at 11:59:51AM +0200, Tokos Mario wrote:
> Chtel bych znat nejaky osvedceny postup jak vytvorit samostatny Linux na
> jednu disketu. Chtel bych na te diskete JADRO + INITRD + UTILs
> Poradte mi s jakymi parametry compilovat jadro a jak vlastne udelat ten
> INIT.
>
> Dekuji vsem co mi neodpovi RTFM ;-))
>

>                                              Tokos Mario, MTi

za 1) jadro maximalne 2.2 (mozna jeste lepsi 2.0).
2) jako utils asi nejlepsi 'asmutils', nebo podobne pidi potfory.
3) init? staci shell, ne? (jadro to spusti shell [tj /bin/sh] automaticky,
pokud nenajde init). jinak si muzete  za init vymyslet, co chcete...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/