Linux na 1xFD

Petr Titera Petr.Titera na army.cz
Čtvrtek Červen 28 13:56:42 CEST 2001

Petr Tomasek wrote:

>za 1) jadro maximalne 2.2 (mozna jeste lepsi 2.0).

2.2 je odpovidajici. Snazte se o co nejuspornejsi konfiguraci.

>2) jako utils asi nejlepsi 'asmutils', nebo podobne pidi potfory.

Aco treba busybox? naposled co jsem se na nej koukal, tak umel skoro
vsechno, co je treba k praci ...

>3) init? staci shell, ne? (jadro to spusti shell [tj /bin/sh] automaticky,
>pokud nenajde init). jinak si muzete  za init vymyslet, co chcete...

Taky v busyboxu :)))

>--
>Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Kouknete se taky na program mkinitrd. Ten by mel umet vytvorit vzor
pocatecniho ramdisku. Ten je potom mozne upravit
(vytvoreny soubor se namountuje pres loopback).

Petr Titera
Petr.Titera na army.cz